Madeleine Björk

Om mig
Jag heter Madeleine Anna Sofia Björk och är född och uppvuxen i Stockholm. Jag är sista generationen som föddes på det ljuva 80-talet. Jag jobbar idag på SAS samtidigt som jag studerar på Great Wedding Academy för att bli diplomerad bröllopskoordinator. Min stora dröm är att driva ett eventbolag och leva i en rosa-fluffig värld, men tills det händer så får ni följa med mig på resan dit med allt vad det innebär.
 
I min blogg hittar ni er bästis i event- och bröllopsdjugeln. Här hittar ni daglig inspiration och tips på hur ni skapar era egna magiska event och bröllop. Jag kommer dela med mig av min vardag, inredning och inspirera till att fira mer, stort som smått. Jag hoppas även att jag ska lyckas inspirera någon av er att våga ta klivet och följa era drömmar, precis som jag gör nu.
 
Fem snabba:
Champagne / Drinkar
Glass / Godis
Väskor / Skor
Myskväll / Festkväll
Smink / Hår
 
Instagram: Madeleinebjoerk
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress